• 1404 جمعه 16 خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
fhk; whnvhj ایرانول بانک ملی بیمه ملت

30 شماره آخر

  • شماره 4281 -
  • 1397 يکشنبه 23 دي

ويژه

بهترين و آسان‌ترين روش تماس رايگان با همراه اول

در اپراتور همراه اول بهترين، آسان‌ترين و سريع‌ترين روش ارتباط با اپراتور و پيگيري سوال‌ها و ابهامات، تماس با مركز تماس ۹۹۹۰ همراه اول است؛ زيرا به صورت شبانه‌روزي و ۷ روز هفته فعاليت مي‌كند و مهم‌تر از همه برخلاف برخي اپراتورها كاملا رايگان است. ساير درگاه‌هاي ارتباطي نيز در نهايت درخواست را براي رسيدگي به سامانه 9990 منتقل مي‌كنند.

از آنجا كه تلفن همراه امروز ديگر وسيله‌اي فقط براي برقراري مكالمه يا ارسال پيامك نيست، استفاده از كاركردها و سرويس‌هاي متعدد اين ابزار ارتباطي نيازمند كسب اطلاع و يادگيري است و به تبع باعث ايجاد اغلب سوال ابهاماتي براي اغلب مشتركان مي‌شود.

براي ارتباط با مشتركان و پاسخگويي به سوالات و رفع ابهامات آنها، تمامي اپراتورها درگاه‌هاي حضوري و غيرحضوري متعددي را پيش‌بيني‌ كرده‌اند.

در اپراتور همراه اول بهترين، آسان‌ترين و سريع‌ترين روش ارتباط با اپراتور و پيگيري سوال‌ها و ابهامات، تماس با مركز تماس ۹۹۹۰ همراه اول است؛ زيرا به صورت شبانه‌روزي و ۷ روز هفته فعاليت مي‌كند و مهم‌تر از همه، برخلاف برخي اپراتورها كاملا رايگان است.

شماره سامانه پاسخگويي تلفني براي تماس با تلفن همراه ۹۹۹۰ و براي تماس با تلفن ثابت ۰۹۱۲۹۹۹۰ است.

البته ارتباط با اين مركز الزاما از طريق تماس نيست و از روش‌هاي ديگر شامل ارتباط تلفني، پست الكترونيكي، دورنگار و چت‌آنلاين نيز پاسخگويي به مشتريان انجام مي‌شود.

با توجه به آنچه شرح داده شد بهتر است مشتركان براي سريع‌ترين راه دريافت پاسخ در مواجه با هر نوع سوال، ابهام يا شكايت به جاي مراجعه به ساير درگاه‌هاي پاسخگويي اپراتور يا تماس با سامانه 195 رگولاتوري با سامانه 9990 اپراتور تماس بگيرند؛ زيرا ساير درگاه‌ها نيز در نهايت درخواست را براي رسيدگي به سامانه 9990 منتقل مي‌كنند.

 

خدماتي كه مركز تماس 9990 ارايه مي‌كند

مركز تماس 9990 از دو طريق كارشناسان پاسخگو و سامانه تلفني (IVR) به سوالات مشتركان پاسخ مي‌دهد و مشكلات آنها را پيگيري مي‌كند. برخي خدماتي كه اين مركز ارايه مي‌كند شامل موارد زير است:

ارايه اطلاعات مربوط به سرويس‌ها، خدمات و صورتحساب به مشتريان.

پيگيري و حل مشكل مشتريان در كوتاه‌ترين زمان ممكن و تشكيل تيكت در صورت لزوم.

اعلام وضعيت سيم‌كارت و علت قطع تلفن همراه.

اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سيم‌كارت، افزايش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن.

راهنمايي در مورد خريد، ثبت‌نام و نقل و انتقال تلفن همراه.

اعلام نشاني و شماره تلفن ادارات و مراكز ارايه خدمات (مراكز تلفن ثابت، دفاتر ارتباطي و ICT) تمام نقاط كشور.

راهنمايي مشتركين درباره چگونگي استفاده از رومينگ بين‌الملل، كشورهاي طرف قرارداد و تعرفه‌هاي جاري.

نحوه فعال‌سازي و اتصال به اينترنت.

راهنمايي مشتركين در خصوص نحوه فعال‌سازي بسته‌هاي هوشمند اينترنت، پيامك و مكالمه.

دريافت گزارش‌هاي مربوط به مشكلات شبكه اعم از پوشش شبكه و آنتن‌دهي و پيگيري زمان رفع مشكل.

قطع و وصل پيامك‌هاي انبوه تبليغاتي و پيامك‌هاي مبتني بر محتوا.

اين مركز همچنين به زودي امكان فروش انواع Device‌هاي اينترنت همراه را نيز فراهم مي‌كند.

 

خدماتي كه سامانه تلفني (IVR) مركز تماس 9990 ارايه مي‌كند

سامانه تلفني (IVR) اپراتور اول نيز با پشتيباني از دو زبان فارسي در هر ساعت از شبانه‌روز خدماتي را ارايه مي‌كند كه مشترك براي دريافت آنها نيازي به اتصال به اپراتور پاسخگو ندارد.

خدمات مالي (اعلام جزييات و پرداخت قبض پايان دوره و ميان دوره، اطلاع از تعرفه‌‏ها و...).

دريافت اطلاعات، فعال‌سازي و غيرفعال‌سازي سرويس‌هاي ويژه (اينترنت همراه، آواي انتظار، همراهان اول، پيامك تبليغاتي، تماس‌بان و ...).

دريافت خدمات غيرحضوري (قطع و وصل خط، دريافت PIN و PUK، دريافت ريز مكالمات، تغيير رمز عبور) .

اطلاع از اينترنت همراه (نوترينو)، خريد بسته‏‌ها و اعلام مشكلات.

شركت در نظرسنجي و ارايه پيشنهادات و انتقادات.

امكان شارژ TOP UP (مستقيم) به صورت دلخواه.

خروج از ليست سياه (ويژه مشتركين اعتباري).

 

ساير درگاه‌هاي ارتباط همراه اول با مشتركان

علاوه بر سامانه پاسخگويي تلفني، اين اپراتور از طريق صفحات رسمي اپراتور در شبكه‌هاي اجتماعي، چت آنلاين (از من بپرس) كانال‌هاي رسمي اپراتور در شبكه‌هاي اجتماعي، پست الكترونيكي و دورنگار با مشتركان در ارتباط است كه بهترين، سريع‌ترين و آسان‌ترين راه همان تماس با اپراتور اول است.

مشتركين مي‌توانند از طريق چت‌آنلاين (از من بپرس) صفحات رسمي اپراتور در شبكه‌هاي اجتماعي، پست الكترونيكي و دورنگار با اپراتور ارتباط بگيرند و سوال، مشكل، پيشنهاد و انتقاد خود را درباره خدمات همراه اول مطرح كنند ايميل 9990@mci.ir دورنگار به شماره ۰۹۱۲۹۹۹۹۹۰۰ و سامانه همراه من به آدرس my.mci.ir براي اين منظور پيش‌بيني شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون