استقبال كمنظير مشتريان از طرح بسته حمايتي ويژه بانك پاسارگاد
بسته حمايتي ويژه خدمات بانكي در بانك پاسارگاد كه در راستاي كمك به افزايش توليد، اشتغالزايي و رشد و شكوفايي صنايع داخلي ارايه شده است، مورد استقبال چشمگير مشتريان قرار گرفت. به گزارش روابطعمومي بانكپاسارگاد، خسرو رفيعي مشاور مديرعامل و مدير روابطعمومي بانكپاسارگاد با اعلام اين خبر گفت: يكي از طرحهاي ارايهشده در بسته حمايتي بانكپاسارگاد، اعطاي تسهيلات ارزانقيمت به اشخاص حقوقي، صاحبان مشاغل، فعالان اقتصادي و پذيرنـدگان فعـال دستگاههاي كارتخوان بانك (داراي مجوز فعاليت) است. اين طرح مورد استقبال بسيار خوب فعالان اقتصادي قرار گرفته است؛ بهطوريكه اعطاي اين تسهيلات، در ده ماهه نخست سال جاري، نسبت به پايان سال گذشته با رشدي حدود 2000 درصد در تعداد پرونده و رشدي حدود 2200 درصد در مبلغ مواجه شده است. وي در خصوص ميزان استقبال از طرح صدور انواع ضمانتنامههاي بانكي ادامه داد: يكي از مهمترين خدمات بانك پاسارگاد به مشتريان خود، صدور انواع ضمانتنامههاي بانكي است كه موجب تسهيل در مبادلات اقتصادي و تجاري ميشود. در اين بانك انواع ضمانتنامههاي پيمانكاري اعم از شركت در مناقصه و مزايده، حسن انجامكار يا تعهدات، پيشپرداخت و كسور وجهالضمان، انواع ضمانتنامههاي تعهد پرداخت اعم از گمركي، مالياتي، خروج از كشور، نظام وظيفه، آژانسهاي مسافرتي و ساير ضمانتنامهها، با شرايط آسان و سريع براي كليه اشخاص حقيقي و حقوقي متقاضي صادر ميشود. تعداد پروندههاي مربوط به صدور اين ضمانتنامهها در ده ماهه ابتداي سال جاري نسبت به پايان سال گذشته، رشدي حدود 65 درصد و به لحاظ مبلغ، رشدي حدود 95 درصد داشته است. مدير روابطعمومي بانكپاسارگاد در ادامه ضمن اشاره به گشايش اعتبار اسناد داخلي به عنوان سومين طرح در بسته حمايتي بانكپاسارگاد تصريح كرد: بانكپاسارگاد با ارايه خدمات گشايش اعتبار اسناد داخلي ضمن ايجاد اعتماد ميان طرفين قرارداد، كليه شرايط لازم براي انجام معامله بدون ريسك را براي خريداران و فروشندگان داخلي فراهم ميكند. خريداران با استفاده از اين خدمات ميتوانند از مزايايي نظير تامين كالا يا مواد اوليه با حداقل نقدينگي، دريافت اعتبار با كارمزد كمتر از تسهيلات و پرداخت وجه به فروشنده بعد از اجراي كامل تعهدات توسط ايشان برخوردار شوند. همچنين فروشندگان نيز ضمن اعتماد به خريدار، از دريافت كامل مبلغ قرارداد فروش اطمينان حاصل ميكنند. اين طرح نيز در 10 ماه نخست سال 1397 در مقايسه با پايان سال گذشته، با رشدي حدود 120 درصد در تعداد پرونده و 410 درصدي در مبلغ، مورد استقبال چشمگير فعالان اقتصادي قرار گرفت. شعبههاي بانكپاسارگاد در سراسر كشور، مركز مشاوره و اطلاعرساني به شماره 82890 و همچنين سامانه ارتباط با مشتريان در سايت اين بانك به آدرس www.bpi.ir آماده ارايه مشاوره و پاسخ به سوالات مشتريان است.